Luister.info Blogt

zondag, januari 01, 2006

A song a day

Een nieuw jaar. Traditioneel gaat dit gepaard met goede voornemens en de weg naar de hel is ermee geplaveid. Als agnost heb ik echter weinig last van hemel noch hel, dus dat hoeft me niet tegen te houden.

Alvast één van mijn voornemens is om dit jaar elke dag een song te kiezen die ik die dag gehoord heb, waaraan ik heb moeten denken, die zich min of meer opgedrongen heeft door een omstandigheid,... Enfin, we zien wel.

Vandaag had ik dus bv. kunnen kiezen voor een nummer over autopech aangezien die van ons er plots de brui aan gaf. Die zijn echter niet zo vlug te vinden en Stuck in Indeanapolis van The Bottle Rockets is niet echt toepasselijk. Dus de keuze gaat, ook niet geheel toevallig, naar The new year van Death Cab for Cutie.

Proost!