Luister.info Blogt

vrijdag, juni 30, 2006

The art of the mixtape

Vandaag bijzonder goedgemutst op het werk aangekomen (benieuwd hoe lang het nog gaat duren). Reden daarvoor was een oude mixtape die ik nog eens opgeduikeld had omdat m'n Ipod nog blanco was na de herinstallatie van ITunes.

Er stond niks geschreven op het doosje noch op de cassette zelf en dus was de verrassing deel van het plezier. Ik kreeg op de rit naar het werk onder meer Sloan met Underwhelmed (fijne tekst toch wel), Ani DiFranco met 32 Flavours, Michael Penn met No myth, Brad met 20th Century en Wendy & Lisa met Are you my baby? te horen. Luidkeels meezingend ging de autorit plots wel heel snel voorbij, alhoewel, aan het aantal auto's dat me voorbijstak nog niet snel genoeg.

Voor één keer was ik daardoor niet in mijn mannelijke trots gekrent en lichtte ik de voet nog wat meer van het gaspedaal waardoor ik er nog net de laatste noten van Heaven 90210 van Urge Overkill kon uitpersen.

De tape moet dus ergens van midden jaren '90 dateren en ik vermoed ook ergens in een zonnige periode opgenomen. Ben benieuwd naar het vervolg want ik heb zoveel tapes gemaakt destijds dat ik absoluut geen idee meer heb wat ik toen allemaal heb opgenomen.