Luister.info Blogt

dinsdag, december 12, 2006

Eindejaarstip

Één van de re-issues van het jaar is ongetwijfeld Repeat the ending van Chavez. (Als ik de tijd vind, publiceer ik nog wel eens een recensie daarvan :-) )

Anyway, bij Pitchfork staat er een interview met 3 van de bandleden. Blijkbaar werden ze steeds populairder naarmate ze minder van zich lieten horen (andere bands kunnen hieraan misschien een voorbeeld nemen?). Aan mij zal het in ieder geval niet gelegen hebben en ik heb mijn vriendenkring from day one proberen warm maken voor dit viertal. Het feit dat ik Repeat the ending heb gekocht omdat er welgeteld 1 nummer opstond dat ik nog niet had zegt wel genoeg zeker?

Zoekt u nog een muzikaal eindejaarsgeschenk, aarzel dan niet langer en haal in 1 klap 2 van de beste indierockplaten van de laatste 20 jaar in huis met deze re-issue.